. МЕШКАНЦІ БАГАТОПОВЕРХІВОК СЕМЕНІВКИ ПОТЕРПАЮТЬ ВІД БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (+ ФОТОФАКТИ) - 24 Квітня 2015 - Семенівка-наше місто! / Семеновка-наш город!
Вас вітає сайт м. Семенівка Чернігівської області / Вас приветствует сайт г. Семеновка Черниговской области
Понеділок, 23.09.2019, 21:20
ГлавнаяРегистрацияВходПриветствую Вас Гость | RSS






Меню сайту

Додати новину на сайт semenovka.at.ua



Форма входу

Категорії розділу
Новини краю [1145]
Семенівщина спортивна [304]
Наш ексклюзив [108]
Новини звідусіль [102]
Інше [58]
Навколо нас [18]
Газета "Гарт" про наш край [27]

СЕМЕНІВКА
СЕМЕНІВКА - НАШЕ МІСТО, Семенівка, місто Семенівка

РЕКЛАМА
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ Особистий кабінет для побутових споживачів ПАТ Чернігівобленерго

Прогноз погоди

влажность:

давл.:

ветер:

влажность:

давл.:

ветер:

влажность:

давл.:

ветер:


Група у ВК
--> Семенівське земляцтво

Facebook

Міні-чат
Вызов мини-чата - в правом нижнем углу сайта

Онлайн-РАДІО

Гороскоп
Loading...

Статистика



Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Наши: 0


[ Хто нас сьогодні відвідав ]




Проверка тИЦ и PR Рейтинг@Mail.ru


Главная » 2015 » Квітень » 24 » МЕШКАНЦІ БАГАТОПОВЕРХІВОК СЕМЕНІВКИ ПОТЕРПАЮТЬ ВІД БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (+ ФОТОФАКТИ)
23:09
МЕШКАНЦІ БАГАТОПОВЕРХІВОК СЕМЕНІВКИ ПОТЕРПАЮТЬ ВІД БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (+ ФОТОФАКТИ)

   Останнім часом серед мешканців міста Семенівка все більше нарікань надходить на адресу житлово-експлуатаційної організації, яка обслуговує багатоповерхівки райцентру. Ці нарікання стосуються  якості прибирання сходових клітин та прибудинкових територій, ремонту коридорів тощо. Особливо насторожує те, що така бездіяльність з боку експлуатаційної організації набуває системного характеру. Більш того, мешканці п'ятиповерхівок змушені за власний кош здійснювати цей ремонт, крім того - прибирати приміщення, та ще й плату за це вносити на рахунок житлово-експлуатаційної органзації. Де ж логіка? На підтвердження цього є кілька фотофактів (м. Семенівка, вул. Центральна, б. 9).

 

 

 

 

 

 

 

 

 


А у багатоповерхівках живуть і пенсіонери, і освітяни та ін. малозабезпечені, що не взмозі "потягнути" таке навантаження на власний бюджет, власноруч все це щастя ремонтуючи. Цікаво було б у коментарях почути думку міського голови та його команди, а також працівників контролюючих органів Семенівского району.


Дійсно, діяльність українських ЖЕКів, як правило, викликає безліч нарікань з боку побутових споживачів. Втім, найчастіше, українці не знають ні своїх прав, ні обов'язків житлових управителів. 

Отже, спробуємо розібратися, що ж повинні робити комунальники.


Жителі багатоквартирних будинків щодня стикаються з такою проблемою, як комунальні послуги. Точніше – їх повна відсутність або невідповідна якість.  Але споживачі послуг, часто, самі воліють «не заморочуватися» з ЖЕКами і вирішують проблему самостійно, або живуть з нею і далі. Однак така пасивна позиція ще більше посилює існуючу проблемну ситуацію. Відстоювати свої права у відносинах з підприємствами, які надають комунальні послуги, не тільки можна, а й потрібно.

Перше, що слід пам’ятати — незважаючи на своє розмаїття, в залежності від форми власності та типу господарювання (ЖЕК, ЖЕО, ЖБК, УК, ТОВ, ДЖКП, ЖРЕД, ЖКВ та інші), житлово – експлуатуючі підприємства діють на підставі та в межах, визначених нормативно – правовими актами України.

 

Відповідно до ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", споживач має право:

1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;

2) одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;

3) на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;

4) на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;

5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;

6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при відповідному документальному оформленні, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі, визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за перевищення нормативних термінів на проведення аварійно-відновлювальних робіт;

8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 


Отже, що ж необхідно робити споживачеві для захисту своїх прав:
 
1. Звернутися в ЖЕК з письмовою заявою (у 2 примірниках). Якщо у ЖЕКу відмовляється реєструвати 
заяву споживача, то його можна відправити рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Днем подання заявки вважається день, коли він був вручений працівнику ЖЕКу (дата зазначається в повідомленні). Термін розгляду заяви - 1 місяць. Якщо ситуація не вимагає додаткового вивчення, документ, за правилами, має бути розглянутий негайно (у всякому разі, не пізніше ніж через 15 днів).
 
2. Скласти акт-претензію. Якщо споживач отримує послугу не в повному обсязі або не отримує взагалі, 
а також, якщо він виявив несправності, то згідно із заявою, протягом 2 робочих днів має прийти працівник ЖЕКу. Він зобов'язаний засвідчити цей факт, скласти акт-претензію і підписати його разом з тобою. Якщо представник ЖЕКу відмовляється підписати акт-претензію або не приходить, то документ вважається дійсним, якщо він підписаний щонайменше двома свідками (наприклад, сусідами). ЖЕК протягом 3 робочих днів повинен вирішити питання про перерахунок платежів або надати споживачеві обгрунтовану відмову.
 
3.Подати скаргу. Якщо ЖЕК не задовольнив претензії споживача, то останній може звернутися з скаргою 
в міське Управління житлово-комунального господарства або в районну адміністрацію, надавши місцевим чиновникам копії рішень ЖЕКу. Будь-яке рішення ЖЕКу, споживач може оскаржити протягом року, але не пізніше 30 календарних днів після ознайомлення споживача з рішенням житлово-експлуатаційної організації.
 
4. Звернутися в прокуратуру. Якщо заяву або скаргу споживача так і не розглянули, не вжили заходів 
або порушили строки його розгляду, то він має право звернутися з відповідною заявою в районну прокуратуру. Саме прокуратура здійснює нагляд за дотриманням законодавства з питань звернень громадян.
 
5. Звернутися в суд. Якщо ЖЕК не бачить підстав для задоволення претензій споживача і відмовляє, 
можна оскаржити це рішення в судовому порядку. Одночасно з захистом споживчих прав, позивач має право вимагати компенсації моральної шкоди. Подаючи судовий позов, необхідно надати: копію договору про надання комунальних послуг; платіжний документ за послуги ЖЕКу; примірник акта-претензії (якщо був складений); документ, який підтверджує відмову ЖЕКу відшкодувати збитки; інші документи, передбачені законом.

 

 

 




Сподобалася новина - поділися нею в соціальних мережах.


Приглашаем принять участие в опросах нашего сайта


Категория: Інше | Просмотров: 779 | Добавил: Yulia | Рейтинг: 0.0/0

ЧИТАЙТЕ ЕЩЕ НОВОСТИ НА НАШЕМ САЙТЕ:

Всего комментариев: 16
13 Елена  
Будь-яка свідома людина усвідомлює, що надання послуг повинно регламентуватися виключно договором, де були б чітко прописані зобов'язання кожної із сторін. Подейкують , що у мешканців п'ятиповерхівок м. Семенівки такі договори або відсутні, або у них сплив термін дії. Звідси виникає таке собі питання: "А за що тоді сплачуються кошти?".

14 burkinafaso33  
Нема договорів, але мешканці багатоповерхівок, наче зомбовані Алькором,слухняно сплачують гроші? Хочеться вірити, що це не так...

0
12 shabalin74  
З коментарів, напевне, випливає, що "балансоутримувачем" є КП "Ревна", а "виконавцем" - "Алькор". Спектр послуг, що надає "Алькор" прописано у договорах, що укладені з населенням. Я нічого не переплутав?
І ще питання, як то кажуть, по ходу. Якщо з певних причин відбувається поступова руйнація приміщень сходових клітин, стін, перектиттів і т.п., то відповідальність за це несе "балансоутримувач" разом з органом місцевого самоврядування? (ч. 6), 8), 9), 11) та 12)  п. 1 ст. 7 р. ІІ ЗУ "Про житлово-комунальні послуги")

15 burkinafaso33  
Відповідно до ст. 319 Цивільного кодексу -  "власність зобовязує". Тому і відповідальність за збереження майна покладено на власника. А власник " приміщень сходових клітин, стін, перектиттів і т.п." - колективний, це, відповідно до ст. 10 ЗУ України "Про приватизацію державного житлового фонду" мешканці конкретної багатоповерхівки. Якщо власник визначить, що ремонт вищезазначеного є необхідним, він має право звернутися до виконавця ЖК послуг із заявою про включення певного об'єму робіт до складової тарифу.

0
16 shabalin74  
Із нормативкою, принаймні мені, було зрозуміло ще до цього, окільки я її читав і не один раз ) . У цій ситуації прикро те, що:
1) не усі квартири у будинку є приватизованими, тому, напевне, і виникають складнощі;
2) надавач послуг не уклав з усіма мешканцями будинку у встановленому порядку відповідні договори, при цьому отримує оплату, скориставшись необізнаністю мешканців;
3) і все це "зходить із рук", а покласти край цьому не взявся ніхто.

Цікаво було б почути про все сказане офіційну позицію відповідних держструктур.

Дай Боже, щоб ця ситуація вирішилася, і мешканцям будинку було кому сказати слова вдячності за роз'яснення, чіткі та зрозумілі підказки (дещо більш ширші, ніж посилання на НД та НТД) як поліпшити ситуацію.
Чому б ініціатором такого роз'яснення не виступити органам місцевого самоврядування? Тим самим збільшити довіру населення та свій імідж у їх очах.

7 Ю_2  
Есть определенный алгоритм действий предусмотренный законодательством Украины, для таких случаев. Если горсовет отказывается, значит надо заниматься судебной волокитой. И делать это открыто, чтобы жители знали своих "героев" и делали соответствующие выводы на предстоящих выборах.

5 Wooder  
по 2-м квартирам, которые на фото горсовет подготовил иски несколько месяцев назад для аннулирования ордеров, мы просим мера их отдать для врачей, но работа застопорилась. У города нету 800 грн. для оплаты судебных издержек. От нашей финансовой помощи наотрез отказываются! По третей квартире на этом этаже ( на фото) ее арестовала исполнительная служба и будет продавать за долги.

4 Yulia  
Я знаю что квартиры открыты и там собирается молодежь, гуляют и не только!

2 Yulia  
Меня больше интересует вопрос с квартирами. Так как их хозяева за них не переживают и не появляются, и я так понимаю не оплачивают услуги, не проще выставить их на аукцион или отдать приезжих докторам.

0
1 semenovka  
Четыре года назад , был разбор полетов с гор.газом по тому, у кого на балансе эти дома и тогда депутаты обязали гор.совет восстановить проектно-техническую документацию на многоквартирные дома-но у нас мер только за премию переживает.... А большинство многоквартирных домов не стоит нигде на балансе, что бы их куда- то поставить, как минимум нужны документы. Для порядка реальный выход УСББ- но опять же прозрачное и честное- иначе будет "Алькор". Не знаю список услуг "Алькора"-но уверен, что уборка подъездов в него не входит и плату за это не берут, не могли они такой "хомут" , на себя повесить. Как-то так.

3 Yulia  
Тогда появляется вопрос за что отвечает "Алькор "он же за что-то отвечает, если нет тогда зачем он????

6 Aleks_P  
сосать деньги,надеясь на бессознательность масс

8 burkinafaso33  
Багатоповерхові будинки перебувають на балансі КП "Ревна" з 2011 року. Взаємозвязок між премією меру та перебуванням будинків на балансі прослідковується важко. Список послуг, що надається "Алькором" визначають САМІ мешканці. Самі вирішують повинно входити прибирання підїзду до складової тарифу, чи ні.

0
9 shabalin74  
Тут є цікава річ. Статею 7 розділу ІІ ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" передбачено повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг. 
Як видно із фото - стандарти послуг, чесно кажучи, не дуже... А "Алькор" чи КП "Ревна" ці послуги надають, з позиції мешканців багатоповерхівки навряд чи найголовніше питання. Просто результати діяльності тут кепські. Головне для мешканців мабуть те, щоб порушене питання зсунулося з мертвої точки.

10 burkinafaso33  
Навпаки. У випадку якісного надання ЖК послуг дійсно , немає різниці, хто ці послуги надає. А от у випадку надання послуг стандарту "не дуже" споживач ПОВИНЕН знати в кого ВИМАГАТИ їх якісного надання за свої кровні.

0
11 shabalin74  
Мабуть для цього у коментарі № 8 і наведено, з кого вимагати якісне надання послуг). Але якщо вже говорити предметно, то якщо володієте інформацію, то поділіться куди йти мешканцям (адресу, назву підприємства-надавача послуг) і з кого вимагати приведення території сходових клітин у належний стан. Адже окрім "балансоутримувача" є і "виконавець".

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук


Наша Україна
Единая страна

Реклама
авторемонт -->

Календар

Архив записів



Наше опитування
Какой Ваш любимый вид спорта?
Всього відповідей: 56

Наша кнопка
Мы будем очень благодарны, если Вы разместите нашу кнопку на своем сайте
Семеновка - наш город!



Код информера новостей

Друзі сайту

Сайт 1-В класу школи № 1 м. Чернігова Історія Чернігівської землі
Професійний фотограф у Чернігові
Сайт о Новгороде-Северском НЕофіційна сторінка м. Бобровиця
Козелецький соціально – інформаційний портал Відділ освіти Семенівської РДА
городок Десна в Черниговской области Жизнь в Ивановке - Интересно знать
Семенівський клуб хортингу Древній Любеч
Офіційний сайт редакції газети Срібнянщина

Хмарка Фото

Свята сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Законодавство
Законодавство України
  • Конституція України
  • Цивільний кодекс України
  • Господарський кодекс України
  • Земельный кодекс України
  • Митний кодекс Україны
  • Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування

  • Хмарка тегів

    Програма TV

    Copyright MyCorp © 2019 Хостинг від uCoz


    Розділи нашого сайту
    - НОВИНИ -
    Новини краю
    Семенівщина спортивна
    Наш ексклюзив
    Новини звідусіль
    Інше
    Навколо нас
    Газета "Гарт" про наш край
    - БЛОГИ -
    Инфраструктура
    Блог голови Семенівської РДА.
    Економічний блог.
    Блог освіти району
    Блог юридичних служб.
    Семенівський районний центр зайнятості.
    Блог правоохоронців
    Прикордоння
    Блог усіх небайдужих
    Життя видатних людей
    Духовне виховання
    А чи знаєте Ви?
    Людям про людей
    Як це було ...
    З глибин серця...
    - ОГОЛОШЕННЯ -
    Автомобілі
    Бізнес, співпраця
    Побутові товари
    Для офісу
    Комп'ютеры
    Лісова промисловість
    Метали
    Нафта, газ, вугілля
    Продукти харчування
    Промислове обладнання
    Інші товари
    Зв'язок та телекомунікації
    Будівництво
    Послуги у різних сферах
    Різне
    Нерухомість
    Анонси подій
    Робота
    - ЦІКАВЕ -
    Фотоальбоми
    Транспорт
    Туристам
    Форум
    Зв'язок
    Відео



    Звертаємо увагу! Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на semenovka.at.ua. Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання.
    Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали користувачів. Думка Адміністрації не завжди може співпадати з думкою автора
    Шановні коментатори/дописувачі! Адміністрація веб-сайту не має намірів обмежувати свободу слова, але залишає за собою право видаляти висловлювання з уживанням нецензурної лексики та образ на адресу авторів матеріалів і їх фігурантів.
    *** *** ***

    Щоб додати необхідна авторизація
    Облако фоток
    Каталог webplus.info Семеновка - наш город! МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов топ каталог Украинский портАл
    QWW.com.ua - Каталог украинских сайтов Белый каталог сайтов




    Переглянути свіжі коментарі
    ...
    Дата: 04.07.2019
    -->
    tanyajum95 написал:
    Заказывала окна по данному номеру. Люди из Корюковки. Приехали окна, подоконники и отливы. Где-то порядка 7400грн. Требуют деньги наперёд. Размеры не ...

    tanyajum95 написал:
    где номер телефона?

    yvcycf написал:
    Какое состояние мотоцыкла?

    m-volk написал:
    О поэзии без поэзии. Напишите  немного стихов Любови Палажченко.

    Материал: Продам пылесос
    svetlanapanko написал:
    Уточнение: пылесос ОРБИТА и пылесос Samsung!!!