На сумісному засіданні педагогічної та учнівської ради розглядалось питання розвитку соціальної активності вихованців через різні форми самоврядування.
Педагог-організатор Ткаченко А. М. розкрила форми учнівського самоврядування (дитячо-юнацька організація, учнівська рада, центри ради, первинні колективи з педагогічними, творчі особистості, лідери) через які виховується компетентна особистість, яка володіє не лише знаннями, високими моральними якостями, але й уміє адекватно у відповідних ситуаціях застосовувати свої знання, вміння та брати на себе відповідальність, бути активною у прийнятті рішень, суспільному житті, формуванні інформаційних і соціальних навичок.
Голова учнівської ради Усова С. та голови центрів, які діють при раді презентували свою роботу за І семестр, підтвердивши, що учнівське самоврядування розвиває лідерські якості, створює простір для самореалізації, виховує активних громадян держави.
На педраді виступила класний керівник 9 класу Болотна Т. В., яка поділилась досвідом роботи методики проектів.
Психолог школи Пічевська Ю. А. довела до відома педпрацівників діагностику дослідження адаптації учнів 5 класу.
|