Укріпили тимчасовий залізничний міст через річку Десна, який сполучає Новгород-Сіверський та Семенівський райони з Сумською областю, а далі й з усією Україною. Ремонтники замінили одну з чотирьох опор мосту. Пересунули її ближче до правого берега й зменшили проліт моста.— Стара бетонна опора спиралася на дерев'яні палі, на які зверху були насаджені металеві труби, — розповів 30-річний виконроб фірми «КСМ-груп» Юрій Скрипкин. — Ми встановили шість капітальних буронабивних залізобетонних паль довжиною 24 метри. Виготовили металевий ригель і змінили довжину прольоту з 17,5 метра до 12.Кажуть, після цього міст став менше «грати», коли по ньому проходить поїзд. Підготовчі роботи тривали два з половиною місяці, а сам ремонт — чотири дні. Зараз рух мостом відновлений.
У Новгороді-Сіверському говорять, що влада готує залізницю до будівництва цементного заводу. Залізничники запевняють, що це плановий ремонт.Подібні роботи тут не проводилися з часу будівництва мосту в 1994 році. Цю споруду звели за сприяння президента Леоніда Кучми. Міст зібраний з легких конструкцій військовими, вважався тимчасовим. Машиністи скаржилися, що прольоти сильно розгойдуються, коли проїжджає поїзд з трьох пасажирських та одного вантажного вагонів.
Тижневик «Вісник Ч» №50