Нещодавно на шпальтах нашого ресурсу ми публікували інформацію про початок роботи 12 пришкільних таборів на базі шкіл району, які охоплять більше півтисячі дітей.
І ось по закінченню шкільного навчального року, 30.05.2016 р. відбулися урочисті лінійки і пришкільні табори розпочали свою роботу.
До речі, на базі двох навчальних закладів райцентру (Семенівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 та Семенівська гімназія № 2) вже другий рік поспіль працюватимуть літні мовні табори. Літні табори з іноземних мов покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (спортивних змаганнях, театральних виставах тощо). Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не будуть оцінювати як у школі, і дитина буде сприймати навчання як гру.
Фото - з вебресурсу Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1

Отже, протягом 14 днів на школярів чекає багато цікавого: екскурсії, ігри, розваги, розвиваючі тренінги. Темою одного із цікавих та корисних тренінгів, які проводиться у пришкільному таборі на базі Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 стало "Лихослів'я в шкільному середовищі". Лихослів’я сьогодні, на жаль, поширене не тільки серед дорослих, а й серед дітей.
"Є у кожній мові слова, що утверджують сакральні поняття: Бог, мати, батько, дочка, син. У багатьох мовах світу вони звучать подібно. І така єдність сакральних понять сприяє духовній єдності. Але, на жаль, у наш час глобалізації та інтеграції в мовлення вкорінюються інші, «інтернаці-ональні» слова, які спотворюють стосунки та душі, призводять до відчу-ження найближчих людей. Такими словами є лихослів’я, особливо нецензурна лайка. Є об’єктивні пояснення, чому лихослів’я лунає дедалі частіше. Подвійні стандарти, девальвація моральних норм, ускладнення життя, прогрес безробіття та інфляція, постійна соціальна незахищеність викликають загальний стрес і призводять до того, що лаятися починають і ті, хто раніше якось утримувався від цієї звички. Така звичка поширилася у сімейне коло та у стіни школи. Особливо небезпечною стає ситуація для дітей – бо існує безліч негативних зразків для наслідування. Грубість і лайку сьогодні дитина може почути звідусіль. Лихословлять сусіди, власні друзі, друзі батьків, лихословлять однолітки і літні люди, лихословлять перехожі на вулиці. Незумисний особистий вплив різних людей вчить дитину різноманітних форм лихослів’я. Повсякчас стикаючись із лихослів’ям, дитина починає вважати таку словесну поведінку нормою і стає емоційно толерантною до грубощів і лайки, перестає їх засуджувати. Ці негативні впливи змінюють у дитини образ реальності, і весь світ постає перед нею лихослівним. Так ламаються внутрішні перепони, які не дозволяли лихословити самому. Проте ситуація не є фатальною", - зазначає Віталій Татенко, доктор психол. наук, член-кор. АПН України.
На думку педагогів Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст., спілкування зі школярами про лихослів'я є одним із вирішення проблем.
|