23 січня на базі Семенівського районного Будинку творчості дітей та юництва відбувся семінар-практикум учителів біології та хімії на тему: «Модель сучасного уроку в контексті змін в освіті».
Досвід роботи презентували:
- учитель біології Погорільської ЗОШ І-ІІІ ст. Тимощенко Н.П. - провела заняття по використанню електронних підручників на уроках біології у 8 та 10 класах, а також продемонструвала тематичні презентації;
- учитель хімії та біології Радомської ЗОШ І-ІІІ ст. Євтушенко А.Ф. - поділилась досвідом створення власного блогу та використанням матеріалів, які розміщені на ньому на допомогу у проведенні уроків хімії.
Керівник методоб’єднання Шевцова С.В. провела експрес-огляд ресурсів Інтернету по темі семінару.
Підсумок семінару підвела та нагадала про вимоги до сучасного уроку як однієї із форм впровадження компетентнісної освіти методист Василенко С.П.
Слід відзначити, що районне методичне об’єднання вчителів біології та хімії працює над впровадженням науково-методичної теми «Творче використання інноваційних методів навчання на основі сучасних інформаційних технологій» вже третій рік поспіль.
Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає й система навчання.
Звідси можна сказати, що актуальність даного питання має місце у сучасному освітньому середовищі, адже нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу вчителю краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання учнів та підвищити їхній інтерес до навчання. Вчитель має можливість отримувати найостаннішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками. Завдяки цьому підвищується авторитет вчителя, він дійсно може бути носієм культури, знань, усього передового.
Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам сучасного уроку і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, то це спонукає викладачів до впровадження інноваційних методів навчання та використання й адаптування цих технологій в навчальний процес.
Особливо ця проблема гостро постає при формуванні професійних умінь та навичок, оскільки для ефективнішого їх засвоєння, навчальний процес вимагає використання великої кількості наочних матеріалів, та інтерактивних засобів, які в свою чергу позитивно сприяють покращенню досягненню навчальної мети.
Фото відділу освіти Семенівської РДА
|