Як без зайвої тяганини зареєструвати народження дитини, швидко пройти реєстрацію розірвання шлюбу та отримати у фахівця іншу консультацію з сімейного чи цивільного законодавства. Про це розповідає читачам «Білої хати» Олена ЮЩЕНКО, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції в Чернігівській області.
за матеріалами http://bilahata.net/
***
Ми живемо в період постійних технічних нововведень і ці нововведення успішно запроваджуються в державних установах. Звичайно, всі новації застосовуються з метою максимального задоволення потреб і інтересів конкретної людини.
Саме з цією метою з вересня минулого року реєстраційною службою Головного управління юстиції у Чернігівській області проведено роботу щодо удосконалення порядку надання послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану. А саме, запроваджено та функціонує й зараз попередній електронний запис (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) на прийом до всіх відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб районних, міськрайонних, міського управлінь юстиції області та відділу реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернігівській області.
Як же скористатися вказаною послугою?
Вам необхідно відвідати офіційний веб-сайт Головного управління юстиції у Чернігівській області just.cg.gov.ua та скористатися вкладкою «Попередній запис на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану». Після натискання на цю вкладку Ви можете обрати відділ, до якого бажаєте записатись на прийом, далі визначитись з якого саме конкретного питання, обрати зручний для Вас день та час (запис можливо провести з сьогодні на завтрашній і подальші дні), з урахуванням графіків роботи відділів, які розміщені тут же. Після прибуття до відділу в обраний час повідомте працівників відділу про здійснений Вами попередній електронний запис на прийом. Необхідно зазначити, що прийом проводиться лише тієї особи, яка безпосередньо записалися на прийом.
Звертаю увагу читачів, що ця послуга надає можливість записатися саме на прийом до відповідного відділу з якогось певного питання і в разі законодавчої можливості вирішення його по суті саме в цей час. Ваше прохання буде задоволено. Наприклад, при наявності правових підстав буде проведено державну реєстрацію народження дитини, повторно видано свідоцтво чи витяг про державну реєстрацію актів цивільного стану, надано роз’яснення положень чинного сімейного, цивільного законодавства та інше. Але, якщо Ви через мережу Інтернет записалися на прийом з питання державної реєстрації розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, то безпосередньо при зверненні до відділу, можливе лише прийняття зави про державну реєстрацію розірвання шлюбу, а сама державна реєстрація розірвання шлюбу можлива лише після спливу одного місяця від дня подання такої заяви відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України.
Зазвичай, в житті кожного із нас систематично виникає значна кількість проблем, які необхідно вирішувати і як завжди часу на це обмаль, а функціонування попереднього електронного запису (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану, надає можливість зекономити наш дорогоцінний час, уникнути черг та вирішити нагальні питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану.
Тому, шановні громадяни, будь ласка, користуйтеся самі вказаною послугою, розкажіть своїм рідним, друзям та знайомим про можливість ефективно використовуючи свій вільний час, попередньо записавшись на прийом до наших відділів, не виходячи з дому. Працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану раді вітати Вас у відділах, особливо з радісними подіями – державною реєстрацією народження дітей та шлюбу!

|