12 грудня на базі районного Будинку творчості дітей та юнацтва відбулося засідання круглого столу з профілактики соціального сирітства «Удосконалення системи надання соціальної допомоги, психологічної підтримки дітям, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах». На нього були запрошені соціальні педагоги, інспектори з охорони дитинства, практичні психологи та представники соціальних служб.
Дедалі частіше до загальноосвітніх навчальних закладів приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу та виховання — на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Беззаперечно, активним і незамінним учасником цього процесу є практичний психолог.
Про роботу з дітьми з особливими освітніми потребами у своєму виступі розповіла практичний психолог Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Єрошенко С.В.
Своїми думками з питання "Формування толерантного ставлення суспільства до дітей, сім'ї яких опинилися у складних життєвих обставинах, запобігання різним формам дискримінації таких дітей і сімей" поділився методист РМК Похилець О.І.
Як визначити сім'ю, яка знаходиться на межі? Які фактори ведуть до складних життєвих обставин? Чи варто вписувати родину до такої категорії, якщо хтось із батьків не працює або має інвалідність, проте сім'я матерільно забезпечена та благополучна? На дані питання дала чітку та повну відповідь директор СРЦСССДМ Сич В.О. У своєму виступі вона опиралась на нормативні акти та методичні рекомендації, за якими працює Центр соціальних служб.
Про особливості процедури надання статусу дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування у своїй доповіді розповіла начальник служби у справах дітей Верхулевська Н.В.
Наприкінці роботи круглого столу практичний психолог Погорільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Заяць В.С. провела тренінг на тему: «Храм на ім'я дитинство» та психологічну гру "Кожен стає перед вибором".
|