На даний момент до кол-центру ПАТ «Чернігівобленерго», особливо за два дні до кінця місяця та у перші дні місяця звертається численна кількість абонентів щодо надання показів електролічильника.
У такі «гарячі» періоди на одного оператора кол-центру одночасно припадає 8-10 абонентів, звернення яких у формі вербального спілкування досить важко обробити одразу, внаслідок чого абоненти змушені гаяти час у очікуванні відповіді, у гіршому випадку взагалі не дочекавшись.
Розуміючи це, для споживачів електричної енергії створене інтерактивне голосове меню (IVR), за допомогою якого можна ввести покази лічильника електроенергії (крім того ще отримати додаткову інформацію) та не витрачати такий дорогоцінний час щоб дочекатися, коли оператор звільниться та запише покази електролічильника.
Що для цього потрібно? Принаймні, дві досить прості речі.
По-перше, знати дев’ятизначний код особового рахунку, який зазначено у платіжному документі (рахунку на оплату). Це – обов’язкова умова для того, щоб користуватися сервісом.
По-друге, телефон, який працює у тоновому режимі, а у ідеальному варіанті – мобільний.
Набираємо номер 0-800-210-310 (безкоштовно в межах України з мобільних та стаціонарних телефонів), або міський номер у м. Чернігові 654-902 (вартість дзвінка згідно тарифів оператора) та уважно слухаємо підказки IVR (голосового меню). Наприклад, натиснувши кнопку «2» автовідповідач запропонує передати покази лічильника, перед цим треба мати під рукою та ввести вищезгаданий дев’ятизначний код особового рахунку. Саме за допомогою цього коду система ідентифікує (розпізнає) абонента як споживача електричної енергії (адресу, лічильник тощо).
Для користувачів мережі Internet передбачений сервіс «Приватний кабінет», який з місяця в місць охоплює усе більше й більше адміністративних районів нашого регіону. Там можливості ще більш широкі: отримати рахунок (не чекаючи його у поштовій скриньці), побачити статистику електроспоживання, контролювати оплати і т.п.
А для тих, хто зовсім не має часу – покази лічильника можна повідомити через SMS (вартість повідомлення згідно тарифів оператора).
Тож цініть свій час та використовуйте найбільш прийнятний для себе спосіб своєчасно та без затримок передати покази лічильника.
Сподіваємося на розуміння та плідну співпрацю.
За матеріалами прес-центру ПАТ "Чернігівобленерго" http://www.chernigivoblenergo.com.ua
|