Кол-центр ПАТ «Чернігівобленерго» реалізує нові можливості системи IVR (інтерактивне голосове меню), в частині самообслуговування споживачами рахунків за електроенергію та планує і надалі впроваджувати нові сервіси самообслуговування та розвивати додаткові канали комунікації з клієнтами. Відтепер побутові споживачі електричної енергії мають можливість ,зателефонувавши за безкоштовним номером Кол- центру 0 800 210 310, дізнатися про стан розрахунків без участі оператора.
Як саме користуватися даною послугою? Все досить просто. Найголовніше - щоб номер мобільного телефону (або стаціонарного, який підтримує набір у тоновому режимі) був співставлений ("прив'язаний") особовому рахунку, який відкритий на побутового споживача. "Прив'язку" телефонних номерів здійснює оператор Кол-центру, попередньо провівши верифікацію споживача з метою дотримання вимог Закону України "Про захист персональних даних" та уникнення помилок.
Якщо дана процедура здійснена, то, зателефонувавши за номером 0-800-210-310 та вибравши у голосовому меню номер "3" можна отримати інформацію про стан розрахунків за електроенергію, а також, у разі потреби, надати інформацію про показники приладу обліку електроенергії (електролічильника).
Якщо побутовий споживач є власником декількох особових рахунків, необхідно вводити додатково код особового рахунку, який надрукований на платіжному документі.
За допомогою IVR Кол-центру ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО" в автоматичному режимі можна дізнатися про діючі тарифи на електроенергію, перерви в електропостачанні, їх причини та час відновлення електропостачання, режим роботи Товариства, інформацію щодо процедури приєднання до мереж, інші питання.
Кожен дзвінок споживача важливий для ПАТ «Чернігівобленерго». Зателефонувавши оператору Кол-центру за номером 0 800 210 310, споживач може надати свої пропозиції та висловити зауваження щодо якості обслуговування та надійності електропостачання, повідомити про факти крадіжок електроенергії або енергоустаткування, порушення своїх прав, як споживача електроенергії чи зловживання з боку посадових осіб Товариства.
Довідка. Щомісяця команда операторів Кол-центру ПАТ «Чернігівобленерго» опрацьовує близько 1000 дзвінків громадян, які отримують відповіді на свої питання.
За матеріалами ПАТ "Чернігівобленерго"
|