Керівник сучасного освітнього закладу – центральна фігура всього освітнього процесу. Він повинен уміти розвя’зувати різноманітні управлінські проблеми, уміти не тільки керувати освітнім загалом з усталеними традиціями та укладом, але і перевести його на якісно новий рівень, що потребує спеціальних знань теорії та практики управління, певних особистих якостей - йдеться на шпальтах відділу освіти Семенівської РДА.
Від стихійного керівництва перейти до науково обґрунтованого управління може лише той керівник навчального закладу, який вміє спрогнозувати, спланувати свої дії, передбачити результати дій.
29 січня 2016 року на базі Погорільської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум директорів загальноосвітніх навчальних закладів на тему: «Системно-цільовий підхід до планування роботи навчального закладу»
Директор школи Тимощенко Наталія Петрівна поділилася із присутніми своїми роздумами як оптимально організувати свій час, щоб успішно розв’язувати поставленні завдання і вимоги держави. Як не заблукати у великому потоці інформації, як уміло поєднати в собі якості керівника і знайти час на вирішення різноманітних управлінських проблем, уміти не тільки керувати освітнім закладом, але й перевести його на якісно новий рівень.
Також Наталія Петрівна поділилась досвідом роботи щодо здійснення управлінської діяльності зазначивши, що головна місія сучасного керівника — створення умов для розвитку кожної особистості, як учня, так і вчителя. Особливу увагу Наталія Петрівна звернула на значущість повного аналізу роботи навчального закладу для здійснення планування роботи на певний період.
В рамках семінару директори мали можливість бути присутніми на уроці зарубіжної літератури та географії , які підготували Цилурік Олена Іванівна та Євмененко Тетяна Григорівна.
Досить цікавим й корисним було тренінгове заняття «Крок до успіху», яке провела практичний психолог навчального закладу Заяць Віра Степанівна.
Учасники семінару — директори навчальних закладів, зазначили, що отримали дуже багато корисної різнопланової інформації, висловили бажання продовжити розгляд вищевказаних питань на семінарах-практикумах і тренінгах.
|