Кол-центр співпрацює як з побутовими, так і з юридичними споживачами.
Створення
Кол-центру має на меті вдосконалення відносин з клієнтами. Відтепер,
зателефонувавши до Кол-центру абонент зможе отримати інформацію в
автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором про:
- причини припинення електропостачання;
- порядок обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії;
- порядок оформлення та переоформлення договору;
- діючі тарифи на електроенергію;
- порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
- порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
- порядок приєднання до електромереж;
- іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО".
Крім того, можна повідомити:
- про показники електролічильників;
- про факти розкрадання електроенергії, енергообладнання або майна ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО";
- про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії або поскаржитися на дії працівників Товариства.